dimecres, 8 de desembre del 2010

Més bibliografia complementària que vos pot ajudar per a caracteritzar el model de disseny curricular de la vostra PD:

A més dels dos articles de bibliogràfia específica que vos he facilitat per l'aula virtual i en este bloc, també teniu altra que vos pot servir, com són el tres capítol que dedica un dels manuals de consulta recomanats en classe dins del tema 1 de l'assignatura:

J.M. Escudero (ed.) (1999) Diseño, desarrollo e innovación del currículum. Madrid: Síntesis.

En concret:

Guarro, A.: Modelos de diseño de corte técnico y experto: descripción y balance crítico (pàgs. 99-122)

Moreno, J.M: Modelos de corte deliberativo y práctico: descripción y balance (pàgs. 123-144)

Bolívar, A.: Modelos de diseño curricular de corte crítico y postmoderno: descripción y balance (pàgs. 145-162).

També vos deixe un altre referent específic que vaig utilitzar per explicar el constructivisme:

A. Pérez Gómez (2008). Los procesos de enseñanza-aprendizaje: análisis didáctico de las principales teorías del aprendizaje (pàgs. 34-62). En J. Gimeno Sacristán i A. Pérez Gómez (2008). Comprender y transformar la enseñanza (12ª ed.). Madrid: Morata.

Espere que consulteu esta bibliografia per a fer l'apartat de la Programació Didàctica: El disseny curricular del professor: caracterització del model de disseny curricular adoptat.

Cap comentari: